
L'Estat invertirà uns 130 MEUR en la construcció de nous accessos als trams de la demarcació de Tarragona de les autopistes AP-7 i AP-2. L'objectiu és millorar la connectivitat, permeabilitat i accessibilitat de les autopistes amb altres vies del territori i facilitar els desplaçaments amb els municipis propers.



