
El Govern vol retornar a les restriccions dures per lluitar contra la covid-19. Proposa tornar a tancar l'oci nocturn, establir el toc de queda d'1 a 6 de la matinada, limitar les trobades a un màxim de 10 persones a interior i exterior i limitar l'aforament al 50% en restaurants i al 70% en gimnasos, cultura i comerç.



