
La Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP), Comissions Obreres (CCOO) i la Unió General de Treballadors (UGT) reclamen a la Generalitat i els ajuntaments un treball unitari per ajudar a reactivar l'economia de l'Alt Penedès i el Garraf. Amb un manifest conjunt presentat aquest di-mecres, la patronal i els principals sindicats proposen un front comú que tingui com a prioritat fomentar l'ocupació "de qualitat", impulsar sectors econòmics "innovadors i sostenibles", apostar per la formació i aconseguir una reconstrucció empresarial "equilibrada" amb la protecció del paisatge. Una declaració d'intencions amb què els signants també demanen ser part activa del desplegament dels projectes rebin finançament dels fons Next Generation.



