
Amb esperit de remuntada i molta il·lusió. Així és com des del Gremi d'Elaboradors de Cervesa Artesana i Natural de Catalunya afronten la campanya d'estiu. Serà una temporada amb menys restriccions i molta més activitat d'hostaleria i oci que l'any passat, un fet que els porta a ser optimistes. L'estiu és el moment fort, que arriba després d'un any molt difícil per la pandèmia, amb una caiguda del volum de negoci del 20% -si el 2019 van ingressar 46,2 MEUR, l'any passat van ser 37,1 MEUR- i el tancament de deu empreses. Malgrat tot, asseguren que els ERTO i els ajuts que han arribat els han ajudat a mantenir l'estructura. Calculen que 8 de cada 10 treballadors del sector han estat afectats per expedients de regulació en algun moment.



