
Els municipis catalans deixaran de cobrar prop de 14,4 MEUR anuals d'IBI un cop expiri la concessió l'AP-7, l'AP-2, la C-32 i la C-33 el 31 d'agost, d'acord amb les quantitats que Abertis va pagar el 2020. La fi dels peatges implicarà que desenes de municipis per on transcorren autopistes com l'AP-7 entre la Jonquera i Tarragona i el tram català de l'AP-2 entre el Vendrell i Saragossa deixin de percebre aquest recursos.

La ministra d'Hisenda, María Jesús Montero, ha assegurat aquest dilluns que el seu executiu preveu incloure algunes de les figures més rellevants de la reforma fiscal als pressupostos generals de l'Estat per al 2022, abans que el comitè d'experts creat per a l'ocasió enllesteixi el seu informe.

