Reivindiquen que la Generalitat reconegui com a via urbana la carretera que travessa els municipis i exigeixen la gratuïtat de la C-32
ACN Cunit .- Un centenar de veïns han tallat el trànsit de la C-31 al Baix Penedès aquest divendres al vespre amb una marxa lenta per denunciar que es senten “asfixiats” pels preus dels peatges de l’autopista C-32.