Aquesta primavera, Família Torres estrena el Cicle Vinya Viva, una nova proposta d'activitats enoturístiques dirigides a tota la família. El programa, que s’allargarà durant tot l’any a la finca Mas La Plana, ofereix tallers didàctics i entretinguts centrats en la sostenibilitat i la viticultura regenerativa.
El cicle s’iniciarà el diumenge 6 d’abril, de 11h a 13h, amb l’experiència ‘El món de les abelles’. Aquest taller permetrà descobrir com viuen aquests insectes fonamentals per als ecosistemes, com es produeix la mel i quins beneficis té la cera natural. Els assistents podran observar de prop les arnes situades a la finca i participar en un taller de creació d’espelmes a partir de cera natural.
A més, l’activitat inclou un passeig per la vinya, visitant el corral d’ovelles, l’hort i el jardí de varietats. Els visitants també coneixeran les pràctiques regeneratives implementades per Família Torres, que fomenten la biodiversitat i ajuden a fixar el CO2 atmosfèric als sòls.
Mentre els adults gaudiran d’un maridatge amb dos vins de Família Torres i tapes elaborades amb mel de Mas La Plana, els més petits podran degustar most i mel. Per cloure aquesta primera experiència del cicle, els participants faran un recorregut per la finca amb un trenet elèctric solar.
Les places són limitades i cal reserva prèvia a través del web de Família Torres, el correu electrònic