L’Associació de Viticultors i Elaboradors Corpinnat (AVEC) ha renovat la seva cúpula directiva. Ton Mata (Recaredo) i Xavier Nadal (Nadal), fins ara president i vicepresident respectivament, tanquen una etapa de quatre anys marcada pel creixement i el reconeixement del projecte.
Pere Llopart, copropietari i director tècnic de Llopart, ha estat escollit nou president de Corpinnat, liderant l’única candidatura presentada a les eleccions de l’associació.
L’acompanya Roc Gramona, director tècnic de Gramona, com a vicepresident. La candidatura va ser aprovada per unanimitat aquest dilluns 5 de maig per l’assemblea de socis de l’AVEC.
Amb aquest relleu, també es renova la Junta Directiva, ara formada per:
- President: Pere Llopart (Llopart)
- Vicepresident: Roc Gramona (Gramona)
- Secretari: Xavier Bernet (Júlia Bernet)
- Tresorer: Xavier Nadal (Nadal)
- Vocals: Marcel Sabaté (Sabaté i Coca), Ferran Junoy (Recaredo) i Toni de la Rosa (Torelló)
Ton Mata continuarà vinculat a l’AVEC com a representant del seu projecte personal, Bufadors, mentre que Ferran Junoy assumeix la representació de Recaredo a l’assemblea i a la junta directiva. La gestió diària de l’entitat continuarà sota la gerència de Carles del Amor.
Tanmateix, no continua en Jaume Mata, anterior gerent i secretari de l’associació durant els últims anys, qui s’acomiada en aquest canvi de cicle per iniciar la jubilació.
La nova direcció manté intacte el full de ruta i els compromisos del projecte: “Seguim sumant en el camí traçat, convençuts dels nostres compromisos incondicionals: territori, ecologia, qualitat, varietats històriques, verema manual i vinificació a la propietat”, ha destacat el nou president, Pere Llopart.
El primer acte públic de la nova Junta tindrà lloc el dilluns 12 de maig, amb la presentació de la cinquena edició del festival gastronòmic Corpinnat, un conjunt de sopars d’estiu als cellers amb xefs de prestigi.