Dimarts 13 de maig, Coma-ruga va ser el punt de trobada per presentar la Nit de l’Empresa 2025 i la Gala de Premis FEGP, dos esdeveniments de referència per al teixit empresarial del Gran Penedès. Aquest any, la cerimònia tindrà lloc el dimecres 11 de juny a les 19h al nou Espai Tabaris, al Baix Penedès, un emplaçament que reforçarà la visibilitat i l’impacte de la gala.
La Nit de l’Empresa és una de les cites més gran de l’any per generar sinergies, connectar empreses i destacar el talent local. Amb l’objectiu de potenciar la competitivitat del territori, aquesta trobada reunirà prop de 400 persones i emergeix com un dels principals esdeveniments empresarial de la regió.
La FEGP també aprofitarà l’ocasió per entregar els Premis FEGP 2025, uns guardons que reconeixen les trajectòries i iniciatives més destacades del Penedès i el Garraf, independentment de si les empreses estan vinculades o no a la Federació.
Un dels grans atractius d’aquesta edició és la creació d’una nova categoria: el Premi a la Petita Empresa, una mostra de la FEGP que posa en valor l’esforç de totes les empreses, grans i petites. A més, enguany els finalistes seran també reconeguts i visibilitzats durant la gala, reforçant el protagonisme del teixit empresarial del territori.
Amb més de 50 candidatures rebudes, l’esdeveniment reflecteix la vitalitat i l’esperit emprenedor de les comarques del Garraf, l’Alt Penedès i el Baix Penedès. Les empreses locals estan contribuint al desenvolupament econòmic i empresarial del territori.
A banda de l’entrega dels premis, la Nit de l’Empresa 2025 oferirà una experiència diferent. La gala començarà amb música en directe, seguida d’un sopar exterior en format còctel i amb espais chill out, que facilitaran la creació de noves connexions professionals en un ambient distès i proper. Com a homenatge a la cuina mediterrània, enguany, en un any especial per a Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia, els assistents podran gaudir de plats que reflecteixen la riquesa cultural i gastronòmica del territori.
La cerimònia serà presentada pel comunicador vilanoví Jordi Ríos, conegut per la seva trajectòria a la ràdio i la televisió. La gala també comptarà amb la presència de destacades autoritats institucionals, com el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper.
L’esdeveniment compta amb el suport de nombroses empreses, amb el patrocini especial de Mercadona i la col·laboració de noms com Cal Blay, Flexic, Vallformosa, i altres. L’Ajuntament del Vendrell també ha col·laborat en la seva organització.