
L'Ajuntament de Sitges ha aprovat una modificació de crèdit de 650.000 euros per comprar 4 pisos de protecció oficial a InmoCaixa.
Són quatre immobles ubicats als carrers Joan Puig Mestre i Salvador Soler i Forment, sobre els quals exerceix el dret d'adquisició preferent per destinar-los a finalitats socials en un moment en què la divisió immobiliària de la Caixa els volia oferir al mercat lliure un cop vençuts els anys inicials protegits.
Al març, el ple ja va aprovar una primera modificació dels comptes municipals per adquirir altres 3 pisos de protecció oficial. L'acord del ple ha estat aprovat pel govern (ERC, Comuns i Sitges GI), Guanyem i Fets per Sitges. El PP hi ha votat en contra mentre Junts, PSC, VOX i la regidora no adscrita Elena Alonso s'han abstingut.


