
Avui, a partir de les 19h, se celebrarà la desena edició de la gala dels Premis Talent Femení a la Masia Vilanoveta, a Sant Pere de Ribes. A l’acte s’espera l’assistència d’unes 200 persones, entre les quals diverses autoritats del departament d’Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya, senadores, diputades, alcaldes i alcaldesses i regidors de diversos municipis.

La periodista Helena Garcia Melero rebrà el Premi d’Honor d’una gala que comptarà amb moltes sorpreses, i en la qual hi participaran activament persones premiades en anteriors edicions en el lliurament dels premis.
La vetllada reunirà dones de diversos àmbits professionals i reconeixerà deu persones en diverses categories: Trajectòria, Vinicultura, Esport, TIC i Comunicació, Cultura i Oci, Científica i Salut, Enginyera, He for She i Persona Socialment Compromesa.

Susana Villagrasa, presidenta de l’associació Talent Femení, explicava que “la nostra associació ha ajudat a visibilitzar el talent i la trajectòria de 94 dones i tres homes en 10 anys”.
La presidenta també explicava que s’ha editat un llibre que recull la trajectòria de les dones premiades al llarg d’aquests anys per l’associació, que es lliurarà a les persones assistents i que també s’enviarà a les biblioteques de la vegueria Penedès, al departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya i al ministeri. El pròleg l’han escrit representants dels ajuntaments que han col·laborat en l’edició com els de Sant Pere de Ribes, Vilanova i la Geltrú, Salou i el Consell Comarcal del Garraf.
Amb aquests premis l’associació posa en valor el talent, la diversitat i el lideratge femení al territori.


