
El cava ha fet el seu debut conjunt a la fira internacional Wine Paris de la mà d’AECAVA, en una acció que vol donar més presència als escumosos en l’àmbit internacional. La trobada té lloc del 9 a l’11 de febrer al recinte Paris Expo Porte de Versailles, un dels espais més destacats del sector del vi.
Hi participen 14 cellers elaboradors associats (la majoria del Penedès), que mostren una selecció representativa de caves amb diferents estils i característiques: Alsina & Sardà, Art Laietà d’Alta Alella, Castell d’Age, Cavas Mastinell, Covides, Ferrer Wines, Giró Ribot, Maria Rigol Ordi, Parató, Ramon Canals Canals, Raventós Rosell, U Mes U, Vins el Cep i Finca Ca n’Estella.

Durant la fira, a més dels tastos i presentacions, mantenen contactes amb importadors, distribuïdors i professionals per obrir noves vies comercials a l’exterior.
En pocs anys, Wine Paris s’ha convertit en una de les cites destacades del calendari internacional del vi, amb exposicions, conferències i espais de negoci. L’edició anterior va reunir més de 52.000 visitants de 154 països i expositors de 50 països, fet que mostra l’interès que genera entre productors i professionals.


