
El grup Romero Polo posarà en marxa una planta per a la fabricació d’aglomerat asfàltic al sector Riera de Castellolí de Vilanova del Camí. L'empresa, que preveu la creació de 15 llocs de treball directes i fins a 30 d’indirectes, invertirà 2,5 MEUR. La nova planta s'instal·larà a les parcel·les 9 i 10, que eren propietat de l'Incasòl. Sumen una superfície de 11.813,52 metres quadrats i s'han venut per un preu de 767.787,80 euros.



