
Els bars, restaurants i discoteques de Sitges han sortit aquest diumenge al carrer per reclamar la reobertura "immediata" de la restauració, l'oci i la cultura. Prop d'un centenar de representants del sector han fet una sorollosa concentració a la plaça de la Indústria del municipi per expressar la indignació amb algunes mesures impulsades per frenar la covid-19, com els tancament de locals o les restriccions de mobilitat.



