
L'Ajuntament de Sitges acaba d'enllestir l'ordenança municipal per regular els habitatges d'ús turístic (HUT), amb la qual vol "garantir la màxima qualitat" del sector i "fer desaparèixer" les molèsties als veïns. Ho assenyala a l'ACN la regidora d'Habitatge, Júlia Vigó, que preveu que el text s'aprovarà al ple d'aquest dimecres gràcies a la majoria del govern.



