
El turisme de Sitges "comença a recuperar-se" de la crisi de la covid. El sector s'ha reunit aquest dilluns per conèixer al detall les dades de la darrera temporada d'estiu, tot celebrant que els resultats han estat millors que l'anòmal 2020. Segons l'ens Turisme Sitges, el volum de visitants ha estat un 30% per sota de l'època pre-pandèmia, fet que es valora "molt positivament".



