
El Banc Sabadell ha proposat a la representació legal dels treballadors recol·locar 60 afectats per l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) a la filial d'operacions de l'entitat, BSOS. D'aquesta manera, l'expedient implicaria la sortida de 1.876 persones de l'entitat, segons han assegurat a l'ACN fonts properes a la negociació. Els sindicats han titllat aquesta proposta de "vergonyosa" i han cridat a la mobilització de la plantilla. La reunió d'aquest dimarts ha estat l'última del període informal de negociació. Aquest dijous, empresa i sindicats celebraran la primera reunió del procés de negociació formal i l'entitat espera tancar un acord el 15 d'octubre.



