
Els treballadors de Mahle a Vilanova i la Geltrú han advertit que estan disposats a "fer el que calgui" per aconseguir unes indemnitzacions elevades abans del 28 de gener, quan l'empresa tancarà la planta. "No pots dir que tanques d'aquí a dos mesos i que no pots oferir diners als treballadors que fas fora", ha dit aquest dijous el president del comitè d'empresa, Narcís Pineda, que ha insistit que la plantilla serà "bel·ligerant" si la firma no s'avé a negociar condicions generoses.



