
Els treballadors de Mahle a Vilanova i la Geltrú han convocat una jornada de vaga per a aquest dijous 16 de desembre. La plantilla vol mostrar així la seva oposició al tancament de la fàbrica, previst a finals de gener, segons va anunciar la direcció de la multinacional alemanya. Els treballadors de la fàbrica de pistons per a l'automoció aturaran la producció la nit de dimecres a dijous.



